Časté dotazy
Opravy a práce na mobilních telefonech, které provádíme
Jak dlouho trvá oprava přístroje?
Délka opravy vždy závisí na konkrétní závadě a přístroji. Opravy, u kterých je to technologicky možné, řešíme prakticky na počkání, případně do několika hodin. Obecně se ale dá říci, že většinu oprav jsme schopni zrealizovat nejpozději do dvou pracovních dní od předání přístroje do našeho servisu.
Mohu někde zjistit stav své servisní zakázky?
Zjistit stav své servisní zakázky můžete na našich internetových stránkách a to zde.
Pokud jste při předání přístroje do opravy zadal/a Vaše telefonní číslo, budeme Vás informovat o to, že je zakázka připravena k vyzvednutí.
Půjčujete náhradní telefon po dobu opravy?
Tuto službu v současné době neposkytujeme.
Lze zaslat telefon k opravě poštou?
Ano, lze opravu zaslat poštou. Nutné je ovšem předem dohodnout podrobnosti, nejlépe zavoláním na tel. 774203042.
Co mám dělat po zjištění ceny opravy svého přístroje?
Pro realizaci servisní opravy je zapotřebí navštívit naši provozovnu, nebo přístroj zaslat poštou na adresu provozovny (nutná předešlá konzultace).